söndag 25 januari 2009

Digitala bildberättelse

Hej,
Här kan ni se min film som jag gjorde med hjälp av programmet MovieMaker.Det var inte lätt från början jag försökt många gånger men tillslut kunde jag lycka med det.Jag fick hjälp från google där jag fick en sida hur man göra film med movie maker steg för steg.
Efter inspelningen bli klart sen gick jag in på Youtube föratt lada filmen med hjälp av vår lärare Newal hur man fixa konto och annat.Allt var nytt för mig att göra inspellning och ladda film men om man inte ge upp så kan man klara bra tillslut tycker jag.Man skall inte vara rädd om det blir fel bara försöka igen och igen . Det finns alltid hjälp om man går in på google och söka.Där finns någon som skriver om någonting och det bra hjälpmedel tycker jag.

Se på film här


1 kommentar:

  1. Det är viktigt att berätta också hemska händelser, så vi alla får veta och lär oss om historien. Alla har vi olika historier bakom oss. Jättefin film - det blir verkligen bra med både tal och bild. Tack för din historia Merhawit.
    /Olle

    SvaraRadera